მე სიჩუმეში ვბრუნდები................

სიცოცხლე....

... lit.ge...

გვერდი.. რომელზეც ბინდია...
დამძიმებული თანამედროვე სიმძაფრით.. სწორედ რომ თანამედროვე.. უფერო.. შერეული და გადახრილი..
...
მე დავიღალე მასში სიარულით :) ..
რამოდენიმე გამონათებას ვუღიმოდი და.. მაინც...
... დავიღალე.. :) ...
..
უბრალოდ.. ზოგჯერ ალბად.. ადამიანს განვიცდი.. ბოლომდე განვიცდი.. მაგრამ აღარასოდეს დავწერ მისით... აღარ ჩავეძიები იმ უფსკრულს_რაც სულშია (იმაზე მეტად_რასაც ვხედავ...) რადგან ერთი მაინც უნდა ეცადოს გადარჩეს, და მაშინ ორივე გადარჩება ! :) ...
მაპატიეთ :) _ რომ ცხოვრებას არ გავეყარე..!... მაგრამ.. ვინ რა იცის ჩემი სევდის.. სევდა წმინდაა.. აი შავი კი.._ამაოებაა...
სინათლისკენ უნდა ვიაროთ.. მხოლოდ მზისკენ! :) ...
მზის ნაპირას ვარ :) ... უბრალოდ.. ახლა.. ახლა ცოტა მიჭირს...

სიჩუმე და თოვლია სულში... :) ... და ღიმილს ვცდილობ...

სისულელეა ყველაფერი.. სისულელეა_ჩემი გული :) ... ასეა! ...


მე სიჩუმეში ვბრუნდები................




მთავარი სიყვარულია! :) ... _ღმერთმა დაგილოცოთ გული! და სიყვარული! :) ...

0 коммент.:

Отправить комментарий