... შენი მჯერა ! ...............

...
... შენი მჯერა ! ...............



...
როდესაც ვერ შველით _
_მოერიდეთ
ცრუ სულებსა და დამაცარიელებლად ხმაურიან ადამიანებს!!! ...............-რომ უნებურად მეტი ცოდვისკენ არ უბიძგოთ!!!_სწორედ ესაა ადამიანთა სიყვარული!!!... (კაცთმოყვარეობა....) .....

უბრალოდ.. მათით შეუმჩნევლად.. ნელ-ნელა.. დაცარიელდებით!..........
გაქრება რწმენა... გული, სიყვარული, ფრთები, თავისუფლება...
დაგყოფენ და იბატონებენ! . . .

არ მიიჩვიოთ და.. არ მიეჩვიოთ ასეთ სულებს... ასეთ სიცოცხლეს!...

და რაც არ უნდა მოხდეს _ არასოდეს.. არავის.. არაფერს დაუთმოთ ძვირფასი!...


ღმერთი გფარავდეთ! ...



....... ©


...

დღეს

ადამიანთა უსამართლობის პირველად შემეშინდა ....

ჰო... ჰო........

.....

მანამ თქვენს გულში შეპარულ ეჭვს მზე არ გაცხრილავს _

წამშალეთ......................

მანამ.............

..........
.......
....

ისე მალე გავიდა სიცოცხლე ... ჰო.. შემოკლდა... ისე.. თავისით..ძალიან სწრაფად.. _ იმით, რაც ხდება და როგორც იწამეს ...
კარგია :) .. _ გამიგია-სიბერე ყველაზე ჩქარა გადისო :) ...
არა და ღმერთო... როგორ მინდოდა ცოტა კიდევ დიდი ვყოფილიყავი _ ვიდრე ვარ ........... იქნებ არ გავეწირე! ...

ვიცი.. ვეღარაფერს დავწერ ამის მერე... რაღაც _ სულ.. დაიღალა გული.....

ეს ჩანაწერები მიყვარს ყველაზე მეტად... აქ ჩემი სულია :) მხოლოდ აქ დარჩა ჩემი სული... :

* * * (არის დრო... როდესაც არაფერი მიხარია...)

* * * (არ მთხოვო_მაჩვენეო სევდა...ვერ გაიზიარებ...)

* * * (მხოლოდ სიცოცხლე არ მენანება თქვენთვის! ......)

* * * ( "Once In A Red Moon The Promise" )





იმას, რაც გულმა იგრძნო და შეიყვარა _ ვერასოდეს დათმობს! :) ....

...

არ ვქმნი ტრაგედიას! :) ...

უბრალოდ_ვარ ...
....
......
........

უბრალოდ...


მე აქ ვარ! . . . შენთან! .......



მარად...........................

1 коммент.:

თუ მხიარულება გაკლიათ _ გაერთეთ მათთან!..( :( )..........

მაგრამ გული არასოდეს ანდოთ!!!...გულთან არ მიუშვათ!!!!....

უფალმა გაშოროთ და გფარავდეთ ასეთი ადამიანებისგან!!!...

უფალი ჰფარავდეს ასეთ ადამიანებს!!!...

 

Отправить комментарий